مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-04-29ورزشي

لیگ برتر فوتسال| شکست گیتی پسند در شب تساوی مدعیان/قهر چند دقیقه ای فرش آرا


درقالب هفته هشتم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان مقابل فرش آرا مشهد متحمل شکست شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امشب دو تیم گیتی پسند اصفهان و فرش آرا مشهد از ساعت 22:30 در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود میهمان به پایان رسید.

بازی در نیمه اول با حملات هر دو تیم آغاز شد و بازی متعادل پیش رفت، هر دو تیم به حملات خود ادامه دادند  تا در دقیقه 13 این تیم فرش آرا بود که موفق شد توسط بهمن جعفری دروازه گیتی پسند را باز کند.

بعد از دریافت گل گیتی پسند بر شدت حملات خود افزود و وحید شمسایی وارد بازی شد، موقعیت هایی توسط این تیم خلق شد تا در دقیقه 17 احمدعباسی موفق شود گل تساوی را به ثمر برساند و نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم را بازیکنان گیتی پسند هجومی آغاز کردند و چند موقعیت گلی که داشتند توسط رحیمی دروازبان فرش آرا مهار شد؛ با وجود حملات شدید گیتی پسند بازهم فرش آرا موفق شد برای بار دوم توسط مجید خزایی در دقیقه 37 دروازه این تیم را باز کند.

پس از دریافت دومین گل و در فاصله 2 دقیقه تا پایان بازی تیم گیتی پسند از سیستم پاورپلی برای حمله بیشتر به دروازه گیتی پسند استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال| شکست گیتی پسند در شب تساوی مدعیان/قهر چند دقیقه ای فرش آرا

لیگ برتر فوتسال| شکست گیتی پسند در شب تساوی مدعیان/قهر چند دقیقه ای فرش آرا